I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. MB „Jufėja“ (toliau „Jufėja“, įmonė) bendros tvarkos taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja įmonės vidaus tvarką ir saugaus elgesio taisykles, kuriomis siekiama užtikrinti įmonės darbuotojų ir klientų saugumą, įmonės inventoriaus, darbuotojų bei klientų turto saugumą.
2. Taisyklės yra skelbiamos viešai (www.swimacademy.lt) ir jų laikymasis yra privalomas visiems klientams, nepriklausomai nuo jų amžiaus.
3. Klientas / lankytojas – kiekvienas asmuo, kuris „Jufėja“ vadovo nustatytais būdais naudojasi „Jufėja“ paslaugomis: sudaro paslaugų teikimo sutartį (pats arba įstatyminiai atstovai – tėvai, globėjai, rūpintojai), dalyvauja „Jufėja“ organizuojamose stovyklose ar plaukimo užsiėmimuose.
4. Mokestis už įmonės paslaugas skelbiamas viešai „Jufėja“ svetainėje www.swimcademy.lt.
5. Kiekvienas Klientas ir (ar) jo atstovas (klientams iki 16 metų) privalo susipažinti su šiomis taisyklėmis ir besąlygiškai jų laikytis. Klientas (jo atstovas) pats atsako už pasekmes, atsiradusias dėl šių Taisyklių nežinojimo ar reikalavimų nevykdymo.
6. Klientus iki 16 metų su Taisyklėmis turi supažindinti jų atstovai (tėvai, įtėviai, globėjai ar kiti juos lydintys pilnamečiai asmenys). Apie supažindinimą bei aplinkybę, kad nepilnamečio kliento sveikatos būklė leidžia jam naudotis baseino ir/ar stovyklos paslaugomis, patvirtina Kliento atstovai, pasirašydami paslaugų teikimo sutartį.
7. Įmonės paslaugos teikiamos pagal patvirtintą tvarkaraštį, kuris skelbiamas viešai svetainėje www.swimcademy.lt.
8. „Jufėja“ darbuotojų savitarpio santykiai grindžiami geranoriškumu, draugiškumu ir pagarba vieni kitiems.
9. „Jufėja“ paslaugomis naudotis draudžiama lankytojams, kurie:
9.1. serga infekcinėmis, užkrečiamomis odos ligomis;
9.2. turi atvirų žaizdų;
9.3. yra apsvaigę nuo alkoholio, narkotinių ar psichotropinių medžiagų;
9.4. turi kitų negalavimų, kurie kelia ar gali kelti grėsmę jų pačių ar kitų klientų sveikatai ir/ar saugumui;
9.5. savo elgesiu kelia pavojų aplinkiniams bei turto saugumui arba kurių elgesys prieštarauja visuomenėje priimtinoms gero elgesio taisyklėms.
10. „Jufėja“ darbuotojai, kilus pagrįstų abejonių dėl lankytojo sveikatos būklės, turi teisę paprašyti, kad klientas pateiktų gydytojo pažymą, leidžiančią lankyti grupinius užsiėmimus. Nepilnamečių vaikų atstovai pilnai atsako už savo vaikų sveikatos būklės tinkamumą naudotis „Jufėja“ teikiamomis paslaugomis bei pateiktų duomenų apie sveikatos būklę teisingumą.
11. „Jufėja“ neatsako už klientų asmeninius daiktus. Surasti daiktai nėra saugomi. Visi klientai privalo laikytis saugaus elgesio mokymo plaukti baseine metu ir vidaus tvarkos taisyklių, su kuriomis susipažįsta pasirašant paslaugų teikimo sutartį.
12. Užsiėmimus baseine ir/ar salėje ir/ar stovyklos lauko teritorijoje gali teikti tik „Jufėja“ darbuotojai, išskyrus kai yra sudaryta atskira paslaugų teikimo sutartis, leidžianti kitiems asmenims teikti šias paslaugas.
13. „Jufėja“ tvarko klientų ir jų atstovų (kai klientas yra asmuo iki 16 m.) asmens duomenis, kad galėtų sudaryti paslaugų teikimo sutartis bei teikti paslaugas. Asmens duomenų tvarkymas detaliau aprašomas „Jufėja“ Bendrosiose asmens duomenų apsaugos taisyklėse, kurios yra skelbiamos svetainėje www.swimcademy.lt. Klientas privalo susipažinti su „Jufėja“ viešai skelbiamomis Bendrosiomis asmens duomenų apsaugos taisyklėmis.
14. „Jufėja“ klientų, darbuotojų ir turto apsaugos tikslu, veiklos erdvėse ir patalpose (vestibiulyje, baseine, stovyklos teritorijoje) gali būti vykdomas vaizdo stebėjimas. Apie vykdomą vaizdo stebėjimą asmenys informuojami stebėjimo vietose esančiais informaciniais ženklais.
II. KLIENTŲ TEISĖS IR PAREIGOS
15. Klientų (jų atstovų) pareigos:
15.1. gerbti „Jufėja“ darbuotojus ir kitus klientus. Kultūringai ir mandagiai elgtis: netriukšmauti, nesistumdyti, nešiukšlinti, nelaipioti ant langų. Savo pageidavimus ir pastabas išsakyti mandagiai, nevartoti necenzūrinių žodžių.
15.2. prieš pradėdedant naudotis „Jufėja“ teikiamomis paslaugomis susipažinti su šiomis „Jufėja“ Taisyklėmis ir kitais „Jufėja“ parengtais klientams privalomai taikomais dokumentais bei jų besąlygiškai laikytis;
15.3. prieš pradėdedant naudotis „Jufėja“ teikiamomis paslaugomis, įsitikinti, kad sveikatos būklė leidžia naudotis įmonės teikiamomis paslaugomis. Neigiamos pasekmės, susijusios su šio reikalavimo nevykdymu, tenka pačiam klientui (jo atstovams);
15.4. naudojantis „Jufėja“ paslaugomis laikytis šiose Taisyklėse nustatytų reikalavimų, vykdyti darbuotojų, trenerių, stovyklos vadovų nurodymus dėl saugos reikalavimų ir šių Taisyklių bei kitų privalomų dokumentų laikymosi;
15.5. laikytis naudojimosi persirengimo kambariais ir plaukimo užsiėmimų tvarkos, nustatytų šių taisyklių 4 ir 5 skyriuose.
15.6. nevėluoti į užsiėmimus;
15.7. saugoti ir tausoti inventorių. Pasinaudojus inventoriumi jį padėti atgal į vietą. Sugadinus inventorių, atlyginti „Jufėja“ patirtus nuostolius;
15.8. pastebėjus pažeidimus ar įvykus nelaimingam atsitikimui, gaisrui, vagystei, muštynėms informuoti Stovyklos vadovą, trenerį arba „Jufėja“ darbuotoją;
15.9. radus kito kliento pamestus daiktus (piniginę, pinigus, mobilųjį telefoną, raktus ir pan.) nedelsiant informuoti „Jufėja“ darbuotoją, grupės vadovą ar trenerį ir rastus daiktus pateikti vienam iš jų.
16. Klientai turi teisę:
16.1. nustatytu laiku dalyvauti „Jufėja“ organizuojamose ir vykdomose stovyklose, užsiėmimuose;
16.2. susipažinti su baseine palaikomais vandens bei oro rodikliais, esant bet kokiems neaiškumams kreiptis į patalpų personalą;
16.3. reikalauti, kad „Jufėja“ atlygintų kliento patirtą žalą, atsiradusią dėl „Jufėja“ kaltės, šiose taisyklėse ir teisės aktuose nustatyta tvarka.
III. DALYVAVIMAS STOVYKLOJE
17. Stovyklos metu stovyklautojai turi:
17.1. klausyti stovyklos vadovo bei kitų stovyklos darbuotojų nurodymų, laikytis drausmės;
17.2. laikytis stovyklos programos nustatytos dienotvarkės, dalyvauti veiklose;
17.3. visuose užsiėmimuose laikytis savisaugos reikalavimų;
17.4. teritorijoje ir patalpose palaikyti švarą ir tvarką.
18. Griežtai draudžiama be stovyklos vadovo leidimo išvykti (pasišalinti) už stovyklos teritorijos ribų. Atstovai (tėvai/ globėjai) pasiimdami vaiką už stovyklos ribų kitu laiku nei nurodyta dienotvarkėje, turi iš anksto raštiškai informuoti stovyklos vadovą.
19. Stovyklautojo atstovai (tėvai/globėjai) įsipareigoja netrukdyti stovyklos programai: skambinti tik būtinu atveju, rekomenduojama visus rūpimus klausimus aptarti su stovyklos vadovu vakare, prieš pasiimant vaiką iš stovyklos.
20. Užsiėmimų salėje/lauko erdvėje metu stovyklautojai privalo:
20.1. vilkėti tvarkingą sportinę aprangą, užsiėmimams turėti švarią pakaitinę avalynę;
20.2. laikytis stovyklos vadovo nurodytų saugos reikalavimų, nestovėti salės praėjime, prie krepšinio lankų, mėtyti bet kokius daiktus, kuriais galima sužeisti kitus stovyklautojus, laipioti ant medžių, kitų įrenginių;
20.3. pasibaigus užsiėmimui patalpa/lauko erdvė turi būti palikta tvarkinga (surinktas inventorius, vandens, maisto tara, asmeniniai daiktai ir kita).
21. Išvykos iš stovyklos teritorijos (žygio) metu stovyklautojai privalo:
21.1. vilkėti aprangą, pritaikytą esančioms oro sąlygoms (lyjant lietui turėti lietpaltį, esant saulei turėti kepuraitę nuo saulės, gertuvę ir pan.);
21.2. neatsilikti nuo dalyvių, o jeigu turi sunkumų, apie tai nedelsiant informuoti stovyklos vadovą;
21.3. klausyti stovyklos vadovo nurodymų kaip saugiai elgtis išvykos metu;
21.4. einant reikia atsižvelgti į šaligatvio plotį. Siauru šaligatviu greta gali eiti tik du arba vienas asmuo. Sutiktuosius reikia praleisti;
21.5. vykstant į pramogas transporto priemonėmis, laikytis transporto priemonių taisyklių: draudžiama iškišti rankas, persisverti pro važiuojančios transporto priemonės langą, važiuojant atidarinėti duris, išlipus iš transporto priemonės iškart bėgti per gatvę ir kt.;
21.6. jeigu stovyklautojas (-ai) atsiskyrė nuo grupės ir pasiklydo, esant galimybei, pirmiausia privalo susisiekti su grupės vadovu (paskambinti telefonu). Jei tokios galimybės nėra, stovyklautojas (-ai) privalo laukti toje vietoje, kur atsiskyrė nuo grupės, nebandyti pačiam (-iems) susirasti grupę. Stovyklos vadovų telefonų numeriai yra nurodyti stovyklos dienotvarkėje, kuri siunčiama el. paštu atstovams (tėvams/globėjams) prieš stovyklą.
IV. NAUDOJIMASIS PERSIRENGIMO KAMBARIAIS
22. Persirengimo kambariais galima naudotis tik Stovyklos vadovui ir/ar treneriui leidus.
23. Viršutinius drabužius (striukes ir paltus) reikia palikti rūbinėje, o avalynę (batus) įdėti į tam specialiai skirtą spintelę , arba palikti rūbinėje, neišmėtyti savo asmeninių daiktų.
24. Į persirengimo kambarius, baseiną ir sales einama be batų arba avint švarią pakaitinę avalynę.
25. Persirengimo kambariais mokyklinio amžiaus lankytojai naudojasi individualiai .
26. Klientai asmeninius daiktus ir drabužius palieka spintelėse. „Jufėja“ už lankytojų paliktus asmeninius daiktus neatsako.
27. Klientams rekomenduojama į baseiną nesinešti brangių ir vertingų daiktų, kurie gali sugesti dėl drėgmės, būti pamesti ar kitokiu būdu prarasti.
28. Klientams nerekomenduojama naudotis baseino teikiamomis paslaugomis segint bet kokio tipo papuošalus ar kitus juvelyrinius dirbinius, galinčius padaryti žalą patiems ir/ar kitiems klientams.
29. Spintelių užrakinimui/atrakinimui kiekvienas klientas naudoja savo individualiai atsineštą kodinę spynelę. Klientas pasinaudojęs spintele, užtikrina spintelės švarą, joje nepalieka savo asmeninių daiktų, šiukšlių.
V. DALYVAVIMAS PLAUKIMO UŽSIĖMIMUOSE
30. Kai užsiėmimai vyksta baseine, lankytojas privalo:
30.1. vilkėti maudymosi kostiumėlį / glaudes ir plaukimo kepuraitę;
30.2. avėti gumines šlepetes;
30.3. turėti savo rankšluostį;
30.4. nusiprausti dušuose prieš einant į baseiną ir išėjus iš baseino; nusišluostyti duše ir tik tada eiti į persirengimo kambarius.
31. Į vandenį įlipti galima tik treneriui ir/ar Stovyklos vadovui leidus.
32. Vykstant grupiniams užsiėmimams klientai privalo vadovautis trenerio ir/ar Stovyklos vadovo nurodymais.
33. Jei užsiėmimų metu reikia trumpam arba ankščiau išeiti, privaloma apie tai informuoti trenerį ir/ar Stovyklos vadovą.
34. Pasibaigus užsiėmimams klientai išlipa iš vandens, išeina iš baseino patalpos ir eina į persirengimo kambarius. Grįžti į baseino patalpą be trenerio ir/ar Stovyklos vadovo arba patalpų personalo leidimo yra griežtai draudžiama. Apie paliktus daiktus baseino patalpoje privaloma informuoti trenerį ir/ar Stovyklos vadovą arba patalpų personalą. Baseine esančio pirtys bei sūkurinės vonios nėra eksploatuojamos ir naudojamos.
35. Tam tikrose, daugiau atidumo reikalaujančiose vietose, yra iškabinti įspėjamieji ženklai, kurių privalu laikytis.
VI. BENDROSIOS ELGESIO TAISYKLĖS
36. Draudžiama patalpose šiukšles palikti tam neskirtose vietose, jos turi būti metamos į tam specialiai skirtas talpyklas.
37. Draudžiama vartoti necenzūrinę kalbą, elgtis iššaukiančiai ar nepagarbiai, nevykdyti vadovų ar patalpų personalo nurodymų ir/ar reikalavimų.
38. Draudžiama patalpose fotografuoti ir filmuoti kitus lankytojus, ypatingai persirengimo kambariuose, dušinėse ir baseine.
39. Griežtai draudžiama viešinti „Jufėja“ klientų atvaizdus be jų leidimo.
40. Draudžiama į patalpas neštis daiktus, kuriais gali būti padaryta žala asmens sveikatai, gyvybei arba patalpoms, pvz. prausimosi priemonės stikliniuose induose, kiti lengvai dūžtantys daiktai, aštrūs ir smailūs daiktai, pirotechnikos priemonės, degtukai, žiebtuvėliai, ginklai ir pan.
41. Patalpose griežtai draudžiama vartoti alkoholį, narkotines bei psichotropines medžiagas, tabako gaminius (įskaitant bet kokio tipo kaitinamojo tabako ir (ar) elektronines cigaretes ir pan.).
42. Draudžiama triukšmauti, stumdytis, bėgioti (klientas gali paslysti ir susižaloti), šokinėti, kramtyti kramtomąją gumą, garsiai šūkauti, švilpauti, melagingai kviestis pagalbos.
43. Griežtai draudžiama lipti į vandenį be leidimo ir šokti ant galvos negilioje baseino pusėje. Draudžiama „skandinti“ kitus vaikus, tempti juos už kojų, muštis, stumdytis, triukšmauti, spjaudyti ant grindų ir į vandenį, atlikti natūralius gamtinius poreikius ne tualetuose.
44. Draudžiama gręžti šlapius drabužius (maudymosi kostiumėlius/ glaudes, rankšluosčius ir kt.) persirengimo kambariuose.
VII. ATSAKOMYBĖ
45. Už bet kokį vidaus tvarkos ir saugaus elgesio taisyklių pažeidimą klientui gali būti duodamas įspėjimas. Tais atvejais, kai klientas pakartotinai (gavus du ir daugiau įspėjimų) pažeidinėja „Jufėja“ nustatytą tvarką arba padaro šiurkštų šių Taisyklių pažeidimą, įmonė turi teisę nutraukti sutartį su klientu ir nebeteikti jam paslaugų.
46. Šiurkščiu pažeidimu laikomi Taisyklių 36-38 punktuose numatytų Taisyklių pažeidimai.
47. Klientas, padaręs žalą „Jufėja“ patalpose esančiam turtui, klientų ir/ar kitų trečiųjų asmenų turtui ir / ar sveikatai, atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Už žalą, kurią padaro nepilnamečiai, negalią turintys asmenys, atsako jų atstovai (tėvai, įtėviai ar globėjai).
48. „Jufėja“ darbuotojams / atstovams nustačius ar sužinojus, kad nepilnametis klientas yra apsvaigęs nuo alkoholio, narkotinių arba psichotropinių medžiagų yra kviečiami kliento atstovai (tėvai, įtėviai ar globėjai), kuriems perduodamas klientas ir yra raštu arba žodžiu įspėjami apie „Jufėja“ vidaus tvarkos ir saugaus elgesio taisyklių pažeidimą. Tais atvejais, kai nustatoma, jog klientui, kuris yra apsvaigęs, gresia pavojus gyvybei ir/ar sveikatai informuojami atstovai (kai klientas nepilnametis) ir kviečiama greitoji medicinos pagalba.
49. „Jufėja“ darbuotojui / atstovui nustačius ar sužinojus, kad klientas turi ir / ar disponuoja draudžiamais daiktais, kurie gali sužaloti patį klientą ar kitus lankytojus, yra nedelsiant paimami iš kliento. Paimti pavojingi daiktai atiduodami kliento atstovui (kai klientas nepilnametis) ar, esant būtinybei, teisėsaugos institucijoms.
50. Nepilnamečių atstovai (tėvai, įtėviai, globėjai ar kiti juos lydintys pilnamečiai asmenys) yra atsakingi už kartu atvykusių nepilnamečių supažindinimą su Taisyklėmis ir už šių Taisyklių laikymąsi.
51. Klientas, patyręs žalą paslaugų teikimo vietoje, nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 3 (tris) dienas turi raštu pranešti apie tai „Jufėja“ administracijai nurodydamas įvykio vietą, laiką, aplinkybes, įvykį mačiusius asmenis bei kitą svarbią su įvykiu informaciją. Jeigu klientas nesilaiko šios sąlygos, vėliau pateikti nusiskundimai ir/ar pretenzijos nebus nagrinėjamos ir „Jufėja“ neatsako už jokią patirtą žalą. „Jufėja“ nenagrinėja kliento pretenzijų bei neatsako už paslaugų teikimo vietoje patirtą turtinę žalą, jei klientas nesilaikė šiose Taisyklėse įtvirtintų tvarkų, reikalavimų ir / ar rekomendacijų.
52. „Jufėja“ neatsako už klientų asmeninius daiktus ar už tai, kad jie buvo prarasti ir / ar iš dalies ar visiškai sugadinti.
VIII. PAŽEIDIMŲ NAGRINĖJIMO TVARKA
53. Treneris ir/ar Stovyklos vadovas, nustatęs, kad klientas padarė Taisyklių pažeidimą, turi teisę reikalauti, kad klientas (ar jo atstovai) ne vėliau kaip per 1 (vieną) darbo dieną (jei nėra sutarta kitaip) raštu pateiktų paaiškinimą dėl padaryto pažeidimo.
54. Treneris ir/ar Stovyklos vadovas, įvertinęs pažeidimo padarymo aplinkybes ir pateiktą kliento (ar jo atstovų) paaiškinimą, gali skirti „Jufėja“ klientui (ar jo atstovams) rašytinį įspėjimą. Kliento (ar jo atstovų) paaiškinimo nepateikimas nėra kliūtis klientui (ar jo atstovams) skirti rašytinį įspėjimą.
55. Treneris ir/ar Stovyklos vadovas, matydamas, kad tas pats klientas nuolatos pažeidžia Taisykles ir už pažeidimus jau buvo gavęs du ir daugiau rašytinių įspėjimų, turi teisę teikti „Jufėja“ vadovui tarnybinį pranešimą dėl „Jufėja“ kliento elgesio bei siūlyti apsvarstyti kliento elgesį.
56. Jeigu „Jufėja“ klientas padaro šiurkštų pažeidimą (žr. Taisyklių 39-41 punktus), Treneris ir/ar Stovyklos vadovas turi teisę iš karto teikti „Jufėja“ vadovui tarnybinį pranešimą dėl „Jufėja“ kliento elgesio bei siūlyti jį apsvarstyti nepriklausomai nuo ar iki tol klientas turėjo kitų įspėjimų.
57. Treneris ir/ar Stovyklos vadovas turi teisę tarnybiniame pranešime siūlyti „Jufėja“ vadovui nutraukti su „Jufėja“ klientu (ar jo atstovais) sudarytą paslaugų teikimo sutartį.
58. „Jufėja“ vadovas, gavęs Trenerio ir/ar Stovyklos vadovo siūlymą, privalo per 5 (penkias) darbo dienas priimti sprendimą dėl paslaugų teikimo sutarties nutraukimo. „Jufėja“ vadovo sprendimu šis terminas gali būti pratęstas.
IX. NARYSTĖS ĮSIGIJIMO TVARKA IR KAINOS
59. Narysčių kainos pateikiamos baseino kasoje ir internetinėje svetainėje www.swimcademy.lt , ten pat galima įas ir įsigyti .
60. Kylant abejonių dėl Lankytojo/os amžiaus , administratorė turi teisę paprašyti Lankytojo pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.